Команда НХЛ «Анагайм Дакс» продає зуби суперників як предмети колекціонування — принаймні, так стверджує похмуро-кумедна пародійна реклама від агентства Battery.
30-секундна реклама пародіює рекламу іграшок 80-х років, у якій діти захоплено підспівують під кадри, на яких гравці «Анагайм Дакс» б’ються з опонентами.
«”Fight Teeth” підмітають з льоду Хонда-центру після кожної домашньої гри «Анагайм Дакс», прямо з рота наших суперників і потрапляють у вашу колекцію», — каже реклама.
Ролик є частиною нової бренд-платформи Battery для «Анагайм Дакс» під назвою «You’re Entering Orange Country», яка попереджає суперників про те, що гравці готові запекло захищати свій домашній лід під час кожної гри.