Різдво — одне із найулюбленіших свят у людей, а також один із найгучніших інфоприводів для брендів заявити про себе. Бренди та компанії кожного року створюють казкові та яскраві ролики та кампанії. І 2024-й не став винятком.
Редакція MMR представляє добірку креативів від українських брендів до Різдва.
Деякі бренди презентували свої оновлені логотипи на честь різдвяних свят.
Український маркетплейс Rozetka залучив гурт NAZVA, щоб розповісти про знижки на подарунки до Різдва.
До різдвяних свят мережа закладів «Привіт» та Milk Bar об’єдналися із Музеєм Івана Гончара та родиною Дорошенків з Полтавщини і створили набори з панянками, формами, фарбниками та рецептом різдвяних пряників, щоб нагадати про тепло народних традицій.
Укрзалізниця запустила «Магічний експрес» до Різдва — казкові ретропоїзди на паровозній тязі, які будуть доступні для подорожі у Львові та Києві.
Мережа супермаркетів «Сільпо» разом із стендап-коміком Василем Байдаком поділилися рецептом куті, а також показали процес приготування традиційної різдвяної страви.
Бренд взуття та сумок Kachorovska підготував серію відео, у яких попросив дівчат, якими він надихається, показати, як вони готуються до свят.
Бренд одягу Vovk та дослідниця автентичних традиції Богдана Онопчук розповіли про традиції Різдва у різних регіонах України.
McDonald’s нагадав, що є насправді найкращою приманкою для Санти.
Фонд компетентної допомоги армії «Повернись живим» та фольклорний гурт «ЩукаРиба» створили різдвяне відео, у якому нагадали, що донати українців бережуть свято.
Ювелірний дім SOVA та Дім «Майстерня» відкрили секрети підготовки до свята в українських традиціях.
ПУМБ зібрав за різдвяним столом Дашу Астаф’єву, Дашу Майорову та Назара Грабара, щоб вони поділилися незвичними, але корисними традиціями фінансової грамотності.