Онлайн-сервіс доставки їжі Just Eat об’єднався з серіалом «Гра у кальмара» для створення кампанії, натхненої популярною франшизою Netflix.
Остання ініціатива, створена та спродюсована разом з агентством-партнером Dept, відзначається роликом під назвою «The Next Game Is Served», який перетворює голодних користувачів Just Eat на учасників «Гри у кальмара», що грають у гру «Червоне світло, зелене світло».
Завдяки візуальним та звуковим відсиланням до серіалу, нова реклама неодмінно сподобається шанувальникам корейського трилера, позиціонуючи Just Eat як ідеального партнера з доставки їжі, щоб втамувати голод під час перегляду «Гри у кальмара 2».
Примітно, що реклама також містить заклик до дії, який запрошує голодних їдців з Великобританії та Ірландії на мікросайт, де вони можуть зіграти в гру «ELIMINATE», натхнену «Грою у кальмара», щоб виграти грошовий приз у розмірі $10 000.
Для того, щоб зіграти, клієнти повинні просто зробити замовлення в Just Eat і закінчити свою трапезу, не потрапивши до рук ляльки Янг-Хі. Гравці, яких система розпізнавання обличчя та відстеження рухів спіймає під час жування, ковтання або перекусу, будуть виключені з гри, тоді як ті, кому це вдасться уникнути, матимуть більше шансів на перемогу.
Окрім гри, кампанія також включає в себе меню Just Eat, натхненне «Грою у кальмара», доступ до якого британські користувачі можуть отримати через застосунок, а також захід «Squid Game: The Rave», хедлайнером якого стала діджейка Peggy Gou.