Мобільна мережа для любителів соціальних мереж VOXI Mobile запустила грайливу кампанію, щоб представити «Phoney Cases» — серію чохлів для телефонів, розроблених, щоб дати відстрочку від часто непосильної кількості сімейних зобов’язань у цей святковий сезон.
Створена агентством AMV BBDO, кампанія «Phoney Cases» була натхнена дослідженнями, які показали, що Різдво може змусити молодих людей відчайдушно намагатися втекти від сімейних обов’язків, повертаючись додому на святкові дні.
Першим у лінійці є чохол «Baby», який виглядає так, ніби людина тримає на руках дитину, але допомагає скролити сторінки непомітно, адже ніхто не заважатиме, коли потрібно «піклуватися про нього».
Серед інших моделей — чохол «Plaster Cast», який ідеально підходить для того, щоб прикинутися травмованим, щоб піти з вечірки, та «Revision Book» — ідеальний для того, щоб прикинутися, що людина вчиться.
Інноваційна «лінійка продуктів» була запущена лімітованим тиражем завдяки кампанії на платформах Meta та TikTok, яка включає конкурс, що дає можливість клієнтам VOXI Mobile виграти чохол «Baby» до 25 грудня.