Бренд в’язаних речей Feb та PR-агенція ahentsiia випустили лімітовану колекцію шарфів ручної роботи.
До дропу увійшли три речі у різних кольорах — рожевий з зеленим, сірий та різноколірний або «крейзі», як його прозвали автори. Шарфи зроблені зі 100% мериносової вовни.
Над колекцією працювали співзасновниці ahentsiia Леся Донець та Аня Білоус і засновниця бренду Feb Вікторія Фурманюк, а також команди обох проєктів. В основу дизайнів лягла колірна палітра агенції та форма й візерунок, які розробив бренд в’язаних речей. Усі вироби виготовляються вручну майстринями з різних куточків України.
Героями кампейну стали художниця Ірина Максимова, маркетолог Влад Болсун та автор подкастів та шоу Антон Полєсков. Фотограф — Антон Орехов.
Шарфи можна придбати на сайті Feb, а пізніше вони з’являться в двох шоурумах — в Києві та Ужгороді.