Українська PR-агенція та бренд в’язаних речей випустили колекцію шарфів
18 Гру 2024, 16:46

Українська PR-агенція та бренд в’язаних речей випустили колекцію шарфів

Бренд в’язаних речей Feb та PR-агенція ahentsiia випустили лімітовану колекцію шарфів ручної роботи. 

До дропу увійшли три речі у різних кольорах — рожевий з зеленим, сірий та різноколірний або «крейзі», як його прозвали автори. Шарфи зроблені зі 100% мериносової вовни.

Над колекцією працювали співзасновниці ahentsiia Леся Донець та Аня Білоус і засновниця бренду Feb Вікторія Фурманюк, а також команди обох проєктів. В основу дизайнів лягла колірна палітра агенції та форма й візерунок, які розробив бренд в’язаних речей. Усі вироби виготовляються вручну майстринями з різних куточків України. 

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Героями кампейну стали художниця Ірина Максимова, маркетолог Влад Болсун та автор подкастів та шоу Антон Полєсков. Фотограф — Антон Орехов. 

Шарфи можна придбати на сайті Feb, а пізніше вони з’являться в двох шоурумах — в Києві та Ужгороді. 

Розкажіть друзям про новину