Netflix запрошує зіграти у гру — без ставок на життя чи смерть.
Напередодні прем’єри другого сезону «Гри у кальмара», яка відбудеться 26 грудня, в пошук Google вбудували інтерактивну пасхалку, яка перетворює звичну пошукову сторінку на мінівипробування на виживання.
Коли глядачі вводять «Squid Game» у пошуковий рядок, вони отримують загадкове запрошення, яке повторює ті, що роздавали в метро під час першого сезону шоу.
Диджитал розвага відтворює сумнозвісну гру серіалу «Червоне світло, зелене світло» за участю ляльки Янг-Хі. Гравці керують персонажами у фірмових зелених спортивних костюмах і ведуть їх до фінішу, виконуючи команди ляльки.
Користувачі натискають на коло, щоб просунути своїх персонажів уперед, і на хрестик, щоб зупинити їх на шляху. Ключ до виживання полягає в тому, щоб ідеально розрахувати час цих рухів — гравці повинні завмерти до того, як Янг-Хі розвернеться, щоб вловити будь-який рух.