Креативна агенція Taktika створила рекламну кампанію про незаплановані подарунки на свята для маркетплейсу Prom.
«Як правило, люди завчасно піклуються про подарунки для найближчих. Але завжди знайдеться колега з роботи, яка несподівано подарує чашку. Або далекі родичі, які завітають у гості з подарунками, і вам не буде чим відповісти. Щоб уникнути цього, ми запропонували купувати подарунки на Prom, які планували, і ті, які краще б запланували», — Інна Ковальчук, копірайтерка Taktika.
Для рекламних віжуалів та роликів Taktika створила персонажа Ельфа, який дає поради покупцям щодо запланованих і спонтанних подарунків. Досвідчений Ельф попереджає, що сусід знизу чи куми точно привітають зі святами, тому закликає завчасно купувати подарунки.
Щоб створити засніжені фони у роликах, команда Taktika разом з анімаційним продакшном and action використовувала штучний інтелект.
«Кожне відео присвячене одному із зимових свят: Дню Святого Миколая, Різдву та Новому року. Відповідно до свят ми змінювали бекграунд, доповнювали його різними деталями. Додавали вертеп у різдвяний ролик, годинник — у новорічний і експериментували з небом, щоб воно виглядало максимально гармонійно з фоном, а потім — із персонажем у кадрі», — Аліса Меженська, артдиректорка Taktika.
Новорічну кампанію Prom можна побачити в диджитал-просторі до кінця року.