Організація із захисту прав жінок створила рекламу, яку неможливо пропустити
11 Гру 2024, 17:12

Організація із захисту прав жінок створила рекламу, яку неможливо пропустити

Жіноча правозахисна група Fondation des Femmes запустила нову кампанію, яка перевертає функцію YouTube «пропустити рекламу» з ніг на голову.

Кампанія крутиться навколо відео, у яких жінки згадують свій досвід нападів і насильства, у кутку яких відображається кнопка «пропустити рекламу». Однак кнопка насправді не працює, тобто глядачі повинні слухати жінок до кінця ролика.

Кампанія розпочалася в той час, коли ці питання привертають увагу у Франції під час жахливої ​​судової справи, порушеної Жизель Пеліко проти її колишнього чоловіка. Їхня дочка Керолайн Даріан бере участь у кампанії Fondation des Femmes і ділиться своїм досвідом насильства.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Протягом цього часу демонстранти виходили на вулиці Франції, протестуючи проти насильства над жінками. Креативне агентство Australie використало формат «пропустити рекламу» у роликах кампанії, щоб створити супровідні плакати, які розповсюджувалися на демонстраціях.

Кампанія #NePasIgnorer триватиме до 31 грудня у Франції, а всі зібрані кошти підуть на підтримку масових організацій та посилення підтримки та захисту жінок, які постраждали від насильства.

Розкажіть друзям про новину