Жіноча правозахисна група Fondation des Femmes запустила нову кампанію, яка перевертає функцію YouTube «пропустити рекламу» з ніг на голову.
Кампанія крутиться навколо відео, у яких жінки згадують свій досвід нападів і насильства, у кутку яких відображається кнопка «пропустити рекламу». Однак кнопка насправді не працює, тобто глядачі повинні слухати жінок до кінця ролика.
Кампанія розпочалася в той час, коли ці питання привертають увагу у Франції під час жахливої судової справи, порушеної Жизель Пеліко проти її колишнього чоловіка. Їхня дочка Керолайн Даріан бере участь у кампанії Fondation des Femmes і ділиться своїм досвідом насильства.
Протягом цього часу демонстранти виходили на вулиці Франції, протестуючи проти насильства над жінками. Креативне агентство Australie використало формат «пропустити рекламу» у роликах кампанії, щоб створити супровідні плакати, які розповсюджувалися на демонстраціях.
Кампанія #NePasIgnorer триватиме до 31 грудня у Франції, а всі зібрані кошти підуть на підтримку масових організацій та посилення підтримки та захисту жінок, які постраждали від насильства.