Щоб відзначити 40-річчя культової пісні гурту Wham! «Last Christmas», нідерландська мережа супермаркетів Albert Heijn запустила ностальгічну рекламну кампанію, переосмисливши культові сцени з оригінального музичного відео.
У сучасному виконанні реклама висвітлює вічні теми, такі як дружелюбність, тепло та різдвяні традиції, інтегруючи при цьому світ бренду.
Кампанія точно відтворює ключові моменти кліпу 1984 року, зокрема сцену вечері за столом. А щоб підсилити автентичність цього переказу, Ендрю Ріджлі, співзасновник гурту Wham!, з’являється в рекламі в якості гостя.
Окрім цього, у рекламі можна побачити знакові елементи зі світу Albert Heijn, зокрема Ільзу, менеджерку флагманських супермаркетів бренду, та Гаррі, хом’яка, який став маскотом. У цій версії Гаррі мріє про казкове Різдво, слухаючи пісню «Last Christmas», після того, як його сім’я поїхала без нього. Він уявляє собі засніжені пейзажі, гарно прикрашений стіл і теплі сімейні моменти. Його мрія нарешті збувається, коли його сім’я повертається за ним і запрошує відсвяткувати Різдво з ними.