Маркетинг бренду Jacquemus, здається, стає все більш видовищним з кожною хвилиною.
Цього разу модний бренд вирішив провести святкову ігрову ніч з розкішними призами в колишній штаб-квартирі Французької комуністичної партії.
Але дизайнер не запрошував своїх гостей на ніч соціалістичних дебатів — насправді все було зовсім навпаки. Вечірка була зосереджена навколо французької версії Бінго під назвою «La Loterie». Нагадуючи сцену ігрового шоу на телебаченні, ведучі лотереї витягали кульки з цифрами, а також вигукували номери.
Щасливчики отримали призи від Jacquemus, серед яких були в’язані шапки, шарфи, рукавички і навіть сумочки, що були театралізовано виставлені на білих п’єдесталах.
Після фінального раунду засновник бренду Jacquemus з’явився, щоб вручити головний приз — 2 000 євро на шопінг у флагманському магазині бренду на авеню Монтень у Парижі.
Окрім 10 переможців гри, всі гості змогли забрати додому різдвяні прикраси Jacquemus.