Київська креативна агенція BRND WGN створила рекламну Black Sale кампанію для ювелірного бренду SOVA.
Креативники створили «Реаліті-сейл» — шоу про людей та знижки. Головними героїнями стали дві подруги-інфлюенсерки: Чара, яка виступила в ролі хейтера знижок, та Іла, яка була прихильницею знижок. Протягом усієї сейл-кампанії дівчата ділилися своїм досвідом покупок за знижками.
Щоб остаточно перетворити сейл-комунікацію бренду на реаліті-шоу, агенція розробила айдентику, 3D-заставку та зняла мікровипуски, які виходили протягом усього періоду знижок.
Учасниці «Реаліті сейлу» ділилися своїми враженнями від знижок, розповідали лайфхаки для уникнення імпульсивних покупок і підбивали підсумки цього Black Sale.
Реаліті-сейл об’єднав собою всю комунікацію бренду SOVA на період Black Sale.