Контент, правки, дедлайни — і так щодня. Але що, як виділити трохи часу для себе, щоб навчитись нового: як краще комунікувати з клієнтами, працювати ефективніше, але все ж залишати місце, щоб жити життя?
Команда ком’юніті digital-експертів Kukurudza підготувала добірку книжок, які допоможуть не лише прокачати знання з маркетингу, реклами, та написання текстів, а й знайти нові рішення у звичних завданнях.
1. Сторітелінг для очей, вух та серця
Автор: Марк Лівін
Історії усюди. Одні змушують радіти чи плакати, а інші навіть не залишають слід у нашій пам’яті. У цій книзі ви дізнаєтеся, чому сухі факти програють емоціям, як створювати тексти, що доторкаються серця, і чому хороший сторітелінг — це не магія, а структура.
У книзі є реальні приклади від українських письменників, журналістів і копірайтерів. Вона стане гідом у створенні тексту, який чують і відчувають.
2. Есенціалізм
Автор: Ґреґ Маккеон
Це книга для тих, хто хоче знайти баланс між роботою та життям. Тут ви дізнаєтеся, як відкидати непотрібне, встигати найважливіше, ставити пріоритети, працювати ефективніше і не згорати від багатозадачності.
Це must-read для SMM-спеціалістів, які 24/7 в роботі та дедлайнах, бо після неї ви навіть матимете час для себе.
3. Нейрокопірайтинг
Автор: Денис Каплунов
У книзі зібрано понад 100 технік впливу на свідомість читача через слова. Ви навчитеся створювати тексти, які утримують увагу, відгукуються і мотивують до дії.
Книга підійде копірайтерам-початківцям, SMM-менеджерам або тим, хто тільки знайомиться з контент-маркетингом, і хоче розуміти, як працює мозок читача.
4. Сторітелінг, який не залишає байдужим
Автор: Кіндра Холл
Хочете, щоб підписники не просто лайкали, а ставали адвокатами бренду? Авторка показує, як через історії формувати емоційний зв’язок з аудиторією, створювати цінність бренду й надихати.
Тут є бізнес-кейси, покрокові інструкції й секрети того, як перетворити сторітелінг на маркетинговий інструмент.
5. Гра в бренди
Автор: Олексій Філановський
Так, побудова бренду — це мистецтво, але і в цьому є чітко визначені кроки, що допомагають досягнути цілей.
Тут ви дізнаєтеся на прикладах українських та світових компаній, чи справді всім потрібен бренд, як його створити з нуля та перетворити звичайний продукт на lovemark.
6. 21 спосіб мислити креативно
Автор: Майкл Міхалко
Ідеї не народжуються самі? Ця книга — тренажер для мозку. Тут є вправи, трюки й навіть історії геніїв, які навчать вас мислити нестандартно над стандартними питаннями й генерувати креативні рішення. А для SMM-спеціалістів це можливість завжди мати в запасі свіжі ідеї для контенту.
7. Маркетинг від А до Я
Автор: Філіп Котлер
Хочете зрозуміти основи маркетингу, але часу на довгі теорії немає? У цій книзі зібрано 80 основних концепцій маркетингу, які працюють і сьогодні.
Вона для тих, хто хоче систематизувати знання і відчувати впевненість у своїх маркетингових рішеннях.
8. Стратегія блакитного океану
Автори: В. Чан Кім, Рене Моборн
Як вигравати без боротьби? А чому всі зміни потрібно починати зі стратегії? Ця книга змусить вас інакше подивитися на конкуренцію.
Замість нескінченного суперництва ви дізнаєтеся, як:
- прораховувати, що варто прибрати з бізнесу, навіть якщо це здається незамінним,
- фокусуватися на інноваціях, а не на гонитві за стандартами,
- мислити нестандартно, створюючи продукти, яких раніше не існувало.
9. Заразливий
Автор: Йон Бергер
Чому одні бренди, ідеї чи товари стають вірусними, а інші — зникають без сліду? Як створити контент, що запам’ятають та будуть поширювати? Ця книга розкриває механізми популярності: що робить контент заразливим і як це працює на практиці.
Автор тут ділиться формулою, яка допоможе створити продукт, ідею чи рекламну кампанію, що приверне увагу та мотивуватиме до дії.
10. Емоційний інтелект
Автор: Деніел Ґоулман
Ваші клієнти не завжди скажуть, що їм потрібно і що подобається. Але ця книга навчить вас розпізнавати посили, розуміти, чому клієнту щось подобається або ні, і як знаходити правильний підхід у будь-якій ситуації.
SMM-спеціалістам ця книга допоможе розуміти емоції клієнтів, щоб проєкти приносили не тільки результат, а й задоволення всім учасникам процесу.
11. Про рекламу
Автор: Девід Оґілві
Хочете зазирнути у залаштунки рекламного світу? Тоді ця книга для вас. Тут автор розповідає, як залучити та утримати клієнта, яким має бути дизайн, ілюстрації та тексти, які допомагають досягнути цілей.
Тут знайдете реальні кейси, поради та навіть історії про фейли. Ця книга для тих, хто хоче зануритися у світ реклами та навчитися мислити креативно.
Висновок
Після цих книг ви зрозумієте, що працювати можна і не 24/7, а ідеї є всюди — їх лише потрібно побачити.
Але якщо вам здається, що на читання немає багато часу — є рішення! Все, що потрібно, — всього 30 хвилин на день, і ось що з цього вийде:
- за тиждень — 140-175 сторінок,
- за місяць — 1-2 книги,
- а за рік — 12-15 книг!
Тож, якщо ви щодня виділятимете всього 30 хвилин, це не тільки змінить ваше бачення маркетингу, брендів та реклами, а й розкриє креатив та подарує нові стратегії для роботи. Важливо лише почати, а результат не забариться!