KFC представив свою версію «Jingle Bells». Особливість музичного реміксу полягає у тому, що він науково розроблений, щоб ідеально поєднуватися з насиченим смаком курки з пармезаном і трюфелем.
Ця весела ідея використовує «Sonic Seasoning» — передову нейромаркетингову техніку, щоб підсилити смак улюбленої страви фанатів. Ідея народилася з виклику розпалити новий ажіотаж навколо курки з пармезаном і трюфелем під час напруженого святкового сезону в Сінгапурі.
Для створення «Jingle Your Tastebuds» агенція R/GA та KFC співпрацювали з професором Джеммою Калверт та її командою з Nanyang Business School і музичною компанією Massive Music. Для цього поєднали певні звукові елементи з текстурами їжі, які насправді покращують смаковий профіль курки з пармезаном і трюфелем.
Трек доступний для прослуховування на Spotify.