Клієнтам мережі «Аптека Доброго Дня» 29 листопада подарували понад 1 000 пакунків з косметикою.
На Black Friday компанія провела секретний квест та сховала на полицях різних торгових точок black подарунки з товарами для краси. Щоб отримати їх, клієнти мали знайти пакунок, зробити з ним селфі, позначити аптеку, вказати її адресу, опублікувати це все у сториз й показати фото фармацевту.
Продажі косметики у цей день зросли приблизно на 26%. Secret Black Friday — день сюрпризів та краси.
Зазначимо, що зараз в «Аптека Доброго Дня» діють традиційні знижки до 50% «Добрі ціни» на різні групи товарів й розпочалась новорічна акційна пропозиція, яка передбачає мінус 30% на лікувальну косметику або 1+1=3.