29 листопада о 14:00 у Києві в IQ Business Center відбудеться дискусійна панель від видання Комерсант український «Telegram війни в Україні: Як пережити кібербулінг та зберегти компанію. Історії бізнесу та позиція держави».
Під час заходу працюватимуть три панелі:
Дискусійна панель I: Кібербулінг — досвід бізнесу
- Наталія Лигачова — шеф-редакторка інтернет-видання «Детектор медіа»
- Олександр Соколовський — український підприємець, засновник групи компаній «Текстиль-Контакт»
- Юлія Чудновець — PR-директор Групи компаній ЕПІЦЕНТР
- Оксана Щербак — головна редакторка видання Комерсант український (модераторка панелі)
Дискусійна панель II: Позиція держави або чому Telegram-тиск став нормою
- Альона Матвєєва — речниця БЕБ
- Микита Потураєв — народний депутат, голова Комітету ВРУ з питань гуманітарної та інформаційної політики
- Галина Янченко — народна депутатка України, голова Парламентської спецкомісії з питань захисту інвесторів
- Тарас Шевченко — заступник міністра культури та інформаційної політики України (2020-жовтень 2024 р.), засновник Центру демократії та верховенства права
- Денис Шкаровський — партнер VB partners, керівник практики Sanctions (модератор панелі)
Дискусійна панель III: Мовчати не можна говорити
- Олена Дерев’янко — со-founder і партнер Агенції PR-Service, віцепрезидент Української PR-Ліги, д-р екон. наук, професор
- Максим Цап — Head of Telegram Department в агентстві Netpeak Ukraine
- Олена Зубарєва — директорка зі стратегічних комунікацій і розвитку корпорації TERWIN та благодійного фонду Руслана Шостака
- Марина Томко — експертка з комунікацій
- Дарʼя Сухенко — співзасновниця та креативна директорка комунікаційної агенції Trembita PR
«У сучасному інформаційному просторі українські підприємці вже на системній основі стикаються з новими викликами, одним із яких є невмотивована дискредитація бізнесу в соціальних мережах, зокрема, в різноманітних каналах Telegram. Це явище сьогодні стає дедалі небезпечнішим, оскільки існує поза межами будь-яких законодавчих кордонів, часто набуває форм не просто маніпуляцій, але й агресивного тиску. Представники бізнес-спільноти, які стикалися із віртуальними Telegram-атаками, надалі мають справу з цілком реальними репутаційними та значними фінансово-економічними їх наслідками», — зазначають організатори.
Метою дискусійної панелі є:
- почути різні точки зору на проблему появи такого явища як Telegram-тиск в медійному просторі України;
- зрозуміти, чому та хто «замовляють таку послугу» без жодних наслідків;
- проаналізувати досвід бізнесу та піарників, які відверто розкажуть про головні небезпеки та слабкі сторони авторів Telegram-атак;
- напрацювати універсальний алгоритм протистояння такому явищу;
- з’ясувати, як правильно відновлювати репутацію бізнесу.
Придбати квитки можна за посиланням.
Партнери заходу: природна мінеральна вода «Моршинська», IQ Business Center, академічний театр «Київ Модерн-балет», Арт Еклер.
Медіапартнери: інтернет-видання Апостроф, Delo.ua, Ділова Столиця, Depo, MMR — Marketing Media Review.