Cheetos виставив на аукціон кукурудзяну паличку, приклеєну скотчем до стіни
28 Лис 2024, 15:45

Cheetos виставив на аукціон кукурудзяну паличку, приклеєну скотчем до стіни

На тлі мелодраматичних святкових роликів від великих брендів Cheetos запустив новий маркетинговий трюк, який застане людей зненацька.

Гігант з виробництва снеків виставив на аукціон єдиний Cheetos Puff, приклеєний скотчем до стіни, щоб дати шанувальникам з усього світу шанс стати власником витвору мистецтва.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Cheetos (@cheetos)

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Бренд виставив лот під назвою «Mischief by Chester» на eBay, і наразі на нього подав заявку 51 учасник, а його ціна становить $1,100.

Щасливий переможець торгів не лише отримає абсурдний та інтригуючий витвір мистецтва — компанія також нагородить переможця запасом Cheetos на суму його ставки.

Прийом ставок на «Mischief by Chester» офіційно завершується 29 листопада.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео