Cheetos виставив на аукціон кукурудзяну паличку, приклеєну скотчем до стіни
28 Лис 2024, 15:45

Cheetos виставив на аукціон кукурудзяну паличку, приклеєну скотчем до стіни

На тлі мелодраматичних святкових роликів від великих брендів Cheetos запустив новий маркетинговий трюк, який застане людей зненацька.

Гігант з виробництва снеків виставив на аукціон єдиний Cheetos Puff, приклеєний скотчем до стіни, щоб дати шанувальникам з усього світу шанс стати власником витвору мистецтва.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Cheetos (@cheetos)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Бренд виставив лот під назвою «Mischief by Chester» на eBay, і наразі на нього подав заявку 51 учасник, а його ціна становить $1,100.

Щасливий переможець торгів не лише отримає абсурдний та інтригуючий витвір мистецтва — компанія також нагородить переможця запасом Cheetos на суму його ставки.

Прийом ставок на «Mischief by Chester» офіційно завершується 29 листопада.

Розкажіть друзям про новину