Liquid Death продає банку зі скотчем за $5,2 млн
27 Лис 2024, 11:38

Liquid Death продає банку зі скотчем за $5,2 млн

Бренд консервованої води Liquid Death випустив банку зі скотчем вартістю $5,2 млн.

«Can of Art» включає сертифікат автентичності, рулон клейкої стрічки та 10-річний запас газованої води Mango Chainsaw.

Як жартівливо зазначає Liquid Death: «Це величезна цінність, враховуючи, що банка газованої води коштує вдвічі дорожче за банан у вашому місцевому магазині».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Бренд консервованої води надихнувся новиною про те, що минулого тижня роботу Мауріціо Каттелана «Комік» — банан, приклеєний скотчем до білої стіни, — продали за $6,2 млн на аукціоні Sotheby’s у Нью-Йорку.

Розкажіть друзям про новину