Бренд доглядової косметики The Ordinary вважає, що розпродажі під час Чорної п’ятниці можуть принести більше шкоди, ніж користі, заохочуючи людей купувати швидко і часто без вагомої причини.
Саме тому The Ordinary та агенція Uncommon Creative Studio представили кампанію, що зосереджується на нещирих «пропозиціях», які індустрія може запропонувати на Чорну п’ятницю.
Зовнішня реклама використовує яскраві цінники та імітує мову тактики продажів, щоб викрити приховану правду, яка стоїть за цими знижками та пропозиціями.
Ці стикери зі зниженими цінами супроводжуються текстом, який попереджає покупців про фейкові та нечесні пропозиції, з якими вони можуть зіткнутися.
Стикери були відскановані вручну і нанесені на постери, щоб відобразити ці пропозиції так, ніби їх можна було побачити в магазині.