Бренд одягу розмістив портрети та біографії своїх працівників на етикетках
25 Лис 2024, 13:13

Бренд одягу розмістив портрети та біографії своїх працівників на етикетках

Люди носять одяг щодня. Але чи дійсно вони замислюються про те, хто його виробляє або звідки він походить, перш ніж потрапляє до гардеробу?

У рамках унікальної ініціативи бренд одягу Los Angeles Apparel вирішив гуманізувати виробничий процес, додавши на етикетки обличчя та біографії своїх працівників, пропонуючи несподівану прозорість щодо походження своєї продукції.

На кожному виробі поряд з інструкцією з прання є невелика етикетка з фотографією та кількома рядками, що описують одного з працівників компанії. Ці портрети включають кравчинь, керівників і навіть моделей, а також цікаві факти, що розкривають їхнє повсякденне життя.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Сантос описується як «мультиталановитий працівник», який ділиться своєю любов’ю до малювання та ліплення з глини з трьома доньками, а Дієго — як «експерта з шиття», який обожнює мамині енчилади та вболіває за бейбольну команду «Лос-Анджелес Доджерс».

Через ці мініпортрети бренд демонструє різноманітність і культурне багатство своїх співробітників, завершуючи кожен опис об’єднуючим меседжем: «Це Лос-Анджелес».

Розкажіть друзям про новину