Український бренд одягу RITO підтримав соціально-інформаційну кампанію «Дай добра мені, людині», ініційовану телеканалом «1+1 Україна».
Мета проєкту — сприяти формуванню інклюзивного, безбарʼєрного суспільства, збільшувати толерантність та наголошувати на важливості підтримки людей з інвалідністю та ментальними порушеннями.
У межах соціально-інформаційної кампанії бренд RITO створили лімітовану колекцію теплих шарфів, абсолютно увесь прибуток з яких буде передано на благодійність — більша частина коштів з продажу буде спрямована на потреби ГО «Бачити серцем». Також частину коштів планується передати на допомогу художниці, що працювала над принтом шарфу. Місією організації є створення умов для гідного майбутнього людей з інвалідністю в Україні. Проєкт було реалізовано у співпраці з телеканалом «1+1 Україна».
Кожен шарф прикрашений серцями, малюнками однієї з героїнь проєкту — Насті Кравчук. Зображення сердець, які створила дівчина, були представлені у вигляді вишивки у цьогорічному павільйоні України на Венеційській бієнале. Серця на шарфі натхнені особистими переживаннями та висловлюють любов Насті до світу і до коханого, який перебуває в іншій країні.
Шарфи можна придбати на сайті бренду RITO.