Чайка-Переключайка cтала героїнею нової кампанії українського мобільного оператора
18 Лис 2024, 14:31

Чайка-Переключайка cтала героїнею нової кампанії українського мобільного оператора

Український мобільний опертор lifecell запустив нову рекламну кампанію, присвячену послузі перенесення номера (MNP). Її основний елемент — символічний персонаж Чайка-Переключайка, що уособлює свободу, мобільність та можливість трансформації.

У компанії переконані: ніхто не зможе прорекламувати наймолодіжнішого та вільно-мобільного оператора країни так, як волелюбна птаха. А вирішальною у виборі персонажа для рекламної кампанії стала можливість трансформації її імені, що легко запам’ятовується.

«Поява чайки на кораблі завжди вважалася добрим знаком і символом удачі. Це можна сказати і про появу такого персонажа в нашій рекламній кампанії. Хоча ми трохи змінили її поетичний образ, впевнені, що він позитивно спрацює», — додає Віктор Антропов, креативний копірайтер в lifecell.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Протягом найближчих двох місяців перната героїня з’явиться на національних телеканалах та носіях зовнішньої реклами в найбільших містах України, а також в інтернеті.

Розкажіть друзям про новину