Best Marketing Practices: провідні компанії поділяться своїми найефективнішими маркетинговими кейсами
18 Лис 2024, 13:32

Best Marketing Practices: провідні компанії поділяться своїми найефективнішими маркетинговими кейсами

Нова пошта, BOLT, Kernel, KFC, L’Oréal, Nestle, OLX, ДТЕК, ЮНІСЕФ та інші провідні компанії поділяться своїми успішними кейсами на конференції Best Marketing Practices 29 листопада.

Програма Best Marketing Practices складається з кейсів, які пройшли у фінал премії Effie Awards Ukraine 2024, тобто вже визнані найефективнішими маркетинговими кампаніями цього сезону. Як створювалися проєкти, які результати були досягнуті, за рахунок чого це стало можливим — всі деталі розповідатимуть безпосередньо автори робіт — представники провідних українських компаній-рекламодавців в парі із агенціями-виконавцями. Тому програма Best Marketing Practices є ексклюзивним контентом, який доступний лише відвідувачам конференції. 

На конференції буде 19 виступів за участю 40 спікерів. Свої кейси представлять такі компанії, як BOLT, Etnodim, Honey, Kernel, KFC Україна, Lifecell, L’Oréal Україна, Nestle Україна, OLX, Philips Україна, Prom, Ukrainian Witness, Галичина, ДТЕК, Міністерство освіти і науки України, Нова пошта, ЮНІСЕФ та інші. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Спікери поділяться своїм досвідом та стратегіями з таких тем: як зробити професійно-технічну освіту популярною, як здобути прорив із ніші в маси, як ефективно використовувати інструменти для B2B, як створювати успішні кампанії без просування та інші. Особливу увагу буде приділено соціальним ініціативам, таким як найбільший збір для посилення ППО, допомога в розмінуванні полів, повернення уваги світу до зруйнованої енергетики та іншим важливим питанням. 

Також на конференції презентують результати дослідження «Тенденції 2024 в управлінні маркетинговими комунікаціями», яке було проведено Всеукраїнською рекламною коаліцією у співпраці з дослідницькою компанією Factum Group. Метою дослідження є оцінка основних тенденцій у сфері маркетингових комунікацій на 2024 рік, визначення ключових викликів, з якими стикаються маркетингові команди, а також дослідження планів і стратегій на майбутнє.

Модераторами конференції стали колеги з OMD Optimum Media — Оксана Журовіч, CEO та Володимир Шинкаренко, Development Programs Lead.

Докладніше із програмою події можна ознайомитися за посиланням.  

Увечері 29 листопада відбудеться Церемонія нагородження переможців Effie Awards Ukraine, де стануть відомі найефективніші рекламні кампанії України 2024 року.

На сайті можна оформити акредитацію окремо на конференцію Best Marketing Practices, окремо на Церемонію Effie Gala або Full Pass акредитацію на денну та вечірню програми.

Реєстрація відкрита до 27 листопада 2024.

Розкажіть друзям про новину