12 грудня найбільший фестиваль бізнес-інновацій GET Business Festival від Delo.ua об’єднає 1300 учасників і понад 90 представників бізнесу, державного і громадського секторів на трьох тематичних сценах: стратегії зростання, бізнес-розвиток та маркетинг у воєнний час. Фестиваль вкотре стане платформою для обміну бізнес-практиками, сміливими рішеннями і стратегіями розвитку у воєнний час та нетворкінгу підприємницької спільноти.
За понад шість років існування фестиваль став драйвером розвитку тисяч компаній малого, середнього та великого бізнесу. Цьогорічний захід набуває особливого значення, адже Україна сьогодні проходить етапи трансформацій, рушійною силою яких є малий та середній бізнес. Спікери ділитимуться власним досвідом управління та розвитку бізнесу в умовах ризиків, мінливого бізнес-клімату, невизначеності та обмежених ресурсів.
У програмі: 3 тематичні сцени, 10+ панельних дискусій, презентація успішних кейсів і лайфхаків від власників та керівників компаній.
Серед спікерів:
- Євгенія Близнюк, cоціологиня, засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research;
- Тетяна Шерман, керівниця департаменту маркетингу і комунікацій Академії ДТЕК;
- Яна Ляхович, керівниця департаменту корпоративних та інтегрованих комунікацій 1+1 media;
- Антон Бокий, Chief Marketing Officer INTERTOP Ukraine;
- Олексій Суровцев, актор, зоозахисник, власник притулку для тварин і ветеринарної клініки «Бородата котомамуля»;
- Максим Ілюхін, стратегічний директор та партнер Marketing & Tech агенції TWID;
- Ірина Мєтньова, засновниця Vandog Agency;
- Поліна Толмачова, директорка з маркетингу телеканалів ICTV та ICTV2;
- Катерина Жураківська, директорка з маркетингу БФК Gulliver;
- Ольга Дівущак, маркетологиня Foundation Coffee Roasters, Co-founder Paint digital Agency
- та гості й експерти з OLX Україна, ПриватБанку, АТ «Укрпошта», 12-ї бригади «Азов», 3-ї штурмової бригади, Ощадбанку, INGO, Universal Bank, KSE, Atmosfera, 1+1 media, DonorUA тощо.
Запрошуємо спільноту MMR.ua до обговорення актуальних тем:
- Які стратегії маркетингу компанії використовують у воєнний час.
- Як створити стійкі бізнес-моделі: соціальна відповідальність як конкурентна перевага.
- Як топменеджерам компаній інтегрувати ШІ у свою повсякденну роботу.
- Які ризики й етичні аспекти військового рекрутингу, а також важливість креативних кампаній.
- Як використовувати свої медіаплатформи для донесення важливих суспільних меседжів.
- Як створювати взаємовигідні колаборації та уникати основних помилок у комунікаціях.
- З якими викликами стикаються соціальні проєкти та як ефективно співпрацювати з державою та міжнародними донорами.
- Які нові інструменти для залучення й утримання клієнтів, а також роль брендингу та онлайн-маркетингу.
Долучайтеся до спільноти GET Business Festival, щоб дізнатися про нові стратегії розвитку, отримати цінні інсайти від експертів у своїх нішах та знайти нові можливості для зростання свого бізнесу.
Подробиці та реєстрація за посиланням.
Стежте за оновленнями на сторінках MMR.ua у Facebook та Telegram та на сторінках Delo.ua у Facebook і Telegram-каналі.
Генеральний партнер — OLX Україна.
Головний партнер — Visa | ПриватБанк.
Генеральний інформаційний партнер — 1+1 media.