Tesco перетворив світ на пряники у меланхолійній різдвяній рекламі
13 Лис 2024, 16:28

Tesco перетворив світ на пряники у меланхолійній різдвяній рекламі

Британський ритейлер Tesco випустив святкову рекламу «Helping Feed Your Christmas Spirit», у якій світ перетворився на пряники.

Нова робота під керівництвом креативного агентства BBH London присвячена важливості бути разом із коханими, незважаючи на важкі часи, які можуть зіпсувати святковий настрій.

Ролик розповідає про чоловіка, якого переслідує втрата бабусі. З кожним спогадом про рідну людину речі, які його оточували, ставали пряниковими.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Знайшовши старі різдвяні листівки та фотографії, чоловік вирішив поїхати до будинку свого дідуся, щоб спекти пряниковий будиночок на згадку про бабусю.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео