Starbucks став місцем відпочинку від різдвяної метушні в анімаційному ролику
12 Лис 2024, 11:09

Starbucks став місцем відпочинку від різдвяної метушні в анімаційному ролику

Нескінченна плутанина святкових вогнів на ялинках, шалена метушня в супермаркетах в останню хвилину та обов’язкові робочі вечірки — це ознаки приходу святкового сезону.

Цього року Starbucks пропонує відпочити від хаосу тим, хто прагне насолодитися святами, завдяки новій кампанії «Drink In, Breathe Out».

Кампанія підкреслює місію Starbucks підтримувати людські зв’язки та спадщину компанії як ком’юніті-кав’ярні. Визнаючи спектр емоцій, які приносять свята, вона позиціонує Starbucks як місце, де можна насолодитися миттєвою втечею з коханими людьми.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Унікальне поєднання 3D-зйомок, стоп-моушн та анімованих 2D-персонажів показує зайняту сучасну людину, яка мандрує у радісному хаосі сезону. Він стикається з нескінченним потоком вечірок, зустрічей, походів по магазинах і стресу. І лише коли він робить ковток улюбленого напою в Starbucks, все сповільнюється, дозволяючи йому знову з’єднатися з духом сезону і своїми близькими.

Розкажіть друзям про новину