Marketing&tech агенція twid створила бренд та оновила застосунок для особистої безпеки «Катерина» від охоронної фірми Явір-2000.
Охоронна компанія мала запит на повноцінне допрацювання продукту «SOS Button», що раніше запускався як mvp. Це застосунок, що працює на основі щомісячної підписки та допомагає користувачам викликати охоронну службу в разі небезпеки.
Проведене twid дослідження показало, що основна частина аудиторії — це жінки, і вони потребують простого та інтуїтивно зрозумілого інструменту, який легко інтегрується в щоденне життя. Тому було вирішено створити новий бренд «Катерина», який мав стати символом надійності та захисту, що допомагає жінкам відчувати себе безпечно.
Основна ідея — забезпечити постійне відчуття захищеності для користувачок. Це передають меседжі бренду та стиль комунікацій: відчувати безпеку — це природна і базова потреба. Окрім того, мінімалістичний та інтуїтивний дизайн застосунку дає можливість зосередитися на найважливішому — надійності.
Для реалізації проєкту twid провели якісне дослідження аудиторії та розробили стратегію позиціонування, створили неймінг, розробили дизайн-систему, комунікаційну стратегію та анімовані ролики для запуску сервісу, а також сайт і дизайн самого продукту.
До прикладу, використання темної теми додатку є продуманим рішенням UX-дизайну, оскільки багато тривожних інцидентів відбуваються саме вночі. Це також дозволяє уникнути ситуацій, коли агресор помічає світіння екрану під час звернення по допомогу.
Одним з нововведень від twid був час прибуття охоронної служби, можливість відстежування чергової групи в реальному часі та чат з ними у застосунку. Це дарує жінкам контроль над ситуацією та додає впевненості.