Застосунок для мобільних платежів створив джинси з «жіночою» та «чоловічою» кишенями
08 Лис 2024, 15:26

Застосунок для мобільних платежів створив джинси з «жіночою» та «чоловічою» кишенями

Усе починається з проблеми, з якою стикається чи не кожна жінка: кишені джинсів, куди нічого не помістиш, навіть смартфон — головна незручність в епоху мобільних платежів.

Згідно з дослідженням видання The Pudding, кишені жіночих джинсів у середньому на 48% менші, ніж кишені чоловічих.

Щоб вирішити цю проблему, агенція Air та застосунок для мобільних платежів Payconiq by Bancontact у партнерстві з брюссельським брендом вуличного одягу Paradox Brussels створили «Equal Pocket Denim» — джинси, які буквально ілюструють різницю між чоловічими та жіночими кишенями.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Створені, щоб задовольнити потреби кожного, ці унісекс-джинси мають функціональну «чоловічу кишеню», у яку жінки можуть помістити свої телефони та багато іншого, а також меншу «жіночу кишеню», щоб чоловіки відчули реальність, з якою жінки стикаються щодня.

Кишені — це набагато більше, ніж проста модна деталь. З моменту появи в 19 столітті вони стали символом незалежності для жінок. Сьогодні «Equal Pocket Denim» втілює цю свободу — свободу платити без обмежень, жити своїм життям і більше ніколи не бути обмеженим надто малою кишенею. Маленька кишеня має напис «минуле», а велика — «майбутнє», щоб продемонструвати, як мають виглядати кишені для кожного, незалежно від статі.

Ці джинси, що доступні лімітованим тиражем, запрошують усіх відчути реальність жіночих кишень і по-новому поглянути на постійну нерівність у дизайні.

Розкажіть друзям про новину