Застосунок для сну та медитації показав тиху рекламу під час виборів у США
08 Лис 2024, 13:23

Застосунок для сну та медитації показав тиху рекламу під час виборів у США

Серед звичайного шуму та рекламного блиску під час висвітлення президентських виборів у США застосунок для сну та медитації Calm запропонував відпочити з унікальною рекламою — 30 секунд тиші.

Реклама, яка вийшла в ефір під час довгоочікуваних результатів виборів, містила простий синій екран із повідомленням: «Ми купили цей рекламний простір, щоб дати вам 30 секунд тиші. Так, просто тиша».

Цей несподіваний підхід швидко привернув увагу глядачів, багато з яких поділилися зображеннями екрану в соціальних мережах, вихваляючи нестандартний і заспокійливий характер реклами.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Застосунок демонстрував рекламу на каналах CNN і ABC.

Компанія ще більше залучила свою аудиторію, пропонуючи заспокійливі поради на своєму акаунті X, заохочуючи фоловерів відпочити від передвиборчого божевілля: «Зробіть глибокий вдих. Випийте води. Вийдіть на вулицю. Обійміть подушку (або кричіть у неї). Просто робіть те, що вам зараз подобається».

Тихе втручання реклами викликало відгук серед тих, хто шукав хвилини спокою серед загострених емоцій, особливо коли колишній президент Дональд Трамп переміг віцепрезидентку Камалу Гарріс.

Розкажіть друзям про новину