Amazon допоміг розкрити вокальний талант театрального прибиральника у святковому ролику
07 Лис 2024, 14:07

Amazon допоміг розкрити вокальний талант театрального прибиральника у святковому ролику

Amazon запустив святкову кампанію, яка демонструє, як маленькі вчинки можуть викликати радість, що допомагає об’єднати людей.

Ролик «Midnight Opus» розповідає історію театрального прибиральника, чий прихований вокальний талант відкривають і відзначають його колеги під час робочої зміни.

Реклама передає дух робочої дружби та радість від підтримки чужих мрій. Вона відображає, як, здавалося б, маленькі жести можуть створити великі значущі моменти, і оспівує сміливість, необхідну для того, щоб ділитися своїми талантами.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ролик був створений внутрішньою творчою командою Amazon у партнерстві з продакшн-компанією Hungry Man та режисером Вейном Маккламмі.

Розкажіть друзям про новину