Фентезі-ролик зобразив втечу батька та доньки від суворої реальності тимчасового житла
07 Лис 2024, 12:37

Фентезі-ролик зобразив втечу батька та доньки від суворої реальності тимчасового житла

Благодійна організація з питань житла та бездомності Shelter випустила фентезі-рекламу під назвою «World of Our Own», яка підкреслює реалії бездомності під час Різдва.

У ролику батько намагається створити відчуття втечі для своєї доньки, вигадуючи далекі країни та істот, щоб відволікти її від тимчасового житла, у якому вони обидва живуть.

Вибір зобразити тимчасове житло як стресове середовище цікавий з огляду на те, що це рятівний круг для багатьох людей, які є або могли б бути бездомними на вулиці. Але це ілюструє реальність, що навіть якщо воно забезпечує дах над головою, тимчасове житло саме по собі не є ідеальним або довготривалим рішенням.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Найбільше мене вразило, коли я зустрівся з батьками, які жили в тимчасовому житлі зі своїми дітьми, те, як важко їм доводилося працювати, щоб захистити їх від суворої реальності повсякденного життя», — говорить Рік Доддс, креативний партнер агенції Don’t Panic London.

Розкажіть друзям про новину