Благодійна організація з питань житла та бездомності Shelter випустила фентезі-рекламу під назвою «World of Our Own», яка підкреслює реалії бездомності під час Різдва.
У ролику батько намагається створити відчуття втечі для своєї доньки, вигадуючи далекі країни та істот, щоб відволікти її від тимчасового житла, у якому вони обидва живуть.
Вибір зобразити тимчасове житло як стресове середовище цікавий з огляду на те, що це рятівний круг для багатьох людей, які є або могли б бути бездомними на вулиці. Але це ілюструє реальність, що навіть якщо воно забезпечує дах над головою, тимчасове житло саме по собі не є ідеальним або довготривалим рішенням.
«Найбільше мене вразило, коли я зустрівся з батьками, які жили в тимчасовому житлі зі своїми дітьми, те, як важко їм доводилося працювати, щоб захистити їх від суворої реальності повсякденного життя», — говорить Рік Доддс, креативний партнер агенції Don’t Panic London.