Вривайся у третю світову: реакції соцмереж та українських брендів на перемогу Трампа
07 Лис 2024, 11:47

Вривайся у третю світову: реакції соцмереж та українських брендів на перемогу Трампа

5 листопада відбулися президентські вибори у США. І хоч підрахунок голосів ще триває, респубіканець Дональд Трамп вже випередив демократку Камалу Гарріс, набравши понад 270 голосів Колегії виборників.

Користувачі українських соцмереж та українські бренди вже встигли відреагувати на перемогу Трампа мемами та креативами.

Редакція MMR зібрала для вас найцікавіші у добірку.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ulkon запустив флешмоб, у якому запропонував українським брендам подумати про те, що у них буде після перемоги Трампа на виборах у США. Свої варіанти опублікували COMFY та Київстар.

А Фокстрот опублікував мем, у якому показав, як виглядає його SMM-відділ після того, як весь день слідкував за твітами про актуальні події.

Розкажіть друзям про новину