Instagram додав фільтри для запитів на повідомлення
06 Лис 2024, 13:36

Instagram додав фільтри для запитів на повідомлення

Instagram представив нові можливості для фільтрації повідомлень у директі. Це оновлення допоможе креаторам більш ефективно керувати своїми запитами на повідомлення.

Оновлення включає кілька варіантів сортування та фільтрації повідомлень: фільтр за кількістю підписників відправника, перегляд повідомлень лише від верифікованих акаунтів, сортування повідомлень від акаунтів брендів, фільтр повідомлень від інших креаторів, реорганізація запитів на повідомлення за різними критеріями.

Нова система фільтрації допоможе креаторам керувати великою кількістю вхідних запитів на повідомлення, визначати їхню пріоритетність та сортувати їх.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Це оновлення є безпосередньою відповіддю на відгуки авторів про проблеми з управління директом. Instagram зазначив, що це перший крок до покращення роботи з повідомленнями, і планує подальші розробки на основі постійного зворотного зв’язку з користувачами.

Система фільтрації розгортається в акаунтах креаторів, надаючи нові інструменти у вхідних запитах на повідомлення.

Розкажіть друзям про новину