Бренд косметики для догляду за шкірою The Ordinary запустив кампанію «Slowvember», щоб випередити ажіотаж Чорної п’ятниці, заохочуючи покупців бути більш уважними до своїх покупок.
Кампанія має антиконсьюмеристську спрямованість, а білборди демонструють гасла на кшталт «Промо чи FOMO?» у яскравих чорно-білих кольорах.
Кампанія також має на меті викрити нечесні маркетингові тактики на тлі культури викидання, надмірного споживання, планованого застарівання та шрінкфляції — проблем, які швидко зростають у галузях, орієнтованих на споживача.
Родзинкою кампанії є знижка 23% від бренду на їхні покупки, усуваючи необхідність панічних покупок і прийняття рішень в умовах дефіциту часу. Окрім цього, The Ordinary також закриє свої фізичні та онлайн-магазини на Чорну п’ятницю.
Кампанія, що триватиме протягом листопада у ключових містах Великої Британії, США та Канади, складатиметься з реклами в соціальних мережах та яскравих постерів на зовнішніх носіях.