Промо чи FOMO: бренд косметики виступив проти імпульсивних покупок під час Чорної п’ятниці
05 Лис 2024, 10:38

Промо чи FOMO: бренд косметики виступив проти імпульсивних покупок під час Чорної п’ятниці

Бренд косметики для догляду за шкірою The Ordinary запустив кампанію «Slowvember», щоб випередити ажіотаж Чорної п’ятниці, заохочуючи покупців бути більш уважними до своїх покупок.

Кампанія має антиконсьюмеристську спрямованість, а білборди демонструють гасла на кшталт «Промо чи FOMO?» у яскравих чорно-білих кольорах.

Кампанія також має на меті викрити нечесні маркетингові тактики на тлі культури викидання, надмірного споживання, планованого застарівання та шрінкфляції — проблем, які швидко зростають у галузях, орієнтованих на споживача.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Родзинкою кампанії є знижка 23% від бренду на їхні покупки, усуваючи необхідність панічних покупок і прийняття рішень в умовах дефіциту часу. Окрім цього, The Ordinary також закриє свої фізичні та онлайн-магазини на Чорну п’ятницю.

Кампанія, що триватиме протягом листопада у ключових містах Великої Британії, США та Канади, складатиметься з реклами в соціальних мережах та яскравих постерів на зовнішніх носіях.

Розкажіть друзям про новину