«Кайдаші», «супермами» та «ремонтники»: український маркетплейс оживив портрети своїх клієнтів
04 Лис 2024, 17:08

«Кайдаші», «супермами» та «ремонтники»: український маркетплейс оживив портрети своїх клієнтів

Prom разом з креативною агенцією Taktika розробили річну категорійну кампанію. У 16 роликах оживають герої, створені на основі опитувань і портретування реальних клієнтів: «кайдаші»,  «супермами», «ремонтники» та інші. Фішка кампанії — голоси співробітників Taktika та Prom, які замінили професійних акторів дубляжу.

Prom провели дослідження та визначили 5 ключових ролей покупців та декілька додаткових. Кожен герой — це не просто персонаж, а зібраний образ з реальних звичок, потреб і фраз з глибинних інтерв’ю.

«Іноді у брендів в стратегії є один узагальнений портрет цільової людини, за яким маркетинг-команда та агенція міряє відповідність креативу. Але у випадку Prom такий кейс неможливий, бо тут купують мільйони покупців сотні тисяч абсолютно різних товарів. Тому, спираючись, на ключові ролі, ми створили для Prom 16 роликів для просування топових і сезонних категорій товарів. Нам здалося це класним ходом для продуктового креативу — оживити їх, вкласти в їхні репліки людськи інсайти, ще й озвучити нашою командою і командою клієнта, щоб зберегти людяний вайб», — каже Роман Гурбанов, креативний директор Taktika.

Разом з анімаційним продакшном and action Taktika створила для кожного персонажа одяг, зачіски, деталі, які відображають стиль життя кожного героя. Щоб образи були живими та трушними окремі цитати з глибинних інтерв’ю справжніх покупців напряму йшли в репліки анімованих героїв.

Розкажіть друзям про новину