Колажі, наліпки та мінімалізм: 10 трендів в графічному та SMM-дизайні у 2025 році
04 Лис 2024, 14:26

Колажі, наліпки та мінімалізм: 10 трендів в графічному та SMM-дизайні у 2025 році

Іноді тренди затримуються на рік, а іноді — зникають через кілька місяців. Тому те, що було популярно 2024, може стати антитрендом у новому році або знову набути популярності.

Але які тренди у графічному та SMM-дизайні будуть актуальні 2025 року?

Каміла Амескан, Head of Design Kukurudza Agency та авторка курсу «SMM-дизайн у Figma», поділилась головними тенденціями у дизайні, які точно варто взяти до уваги у новому році.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Що таке тренди і як вони формуються?

Тренди у дизайні — це візуальний прийом або прийоми, які стають популярні в певний період часу. Вони часто виникають через культурні події, ситуацію у світі, потреби аудиторії або інновації. До прикладу, як через розвиток технологій виник тренд на використання штучного інтелекту. 

Але потрібно пам’ятати — не кожен тренд підходить усім. Тому тут важливо не просто сліпо бігти за модою, а аналізувати, чи справді дизайн-тренд пасуватиме бренду.

1. Неправильні градієнти 

Градієнти повертаються, але з новими особливостями. 2025 року трендовими будуть градієнти, де поєднуються некоректні кольори з погляду класичного дизайну (тобто ті, які не лежать навпроти одне одного в колі Іттена).

Тому ви можете сміливо змішувати фіолетовий із синім та оранжевим, але є одне але — важливо, щоб цей прийом був головним і ніщо з ним не сперечалось за увагу (наприклад, деталізована фотографія).

А якщо говорити про неактуальний градієнт, то це круговий або абстрактний на основі великої кількості пастельних відтінків.

2. Металічний дизайн

Металічні елементи знову в моді, але тільки якщо вони в реалістичному стилі. Це також можуть бути об’єкти, що мають деталі, немов зроблені з реального металу. 

Але абстрактні металічні форми більше не актуальні — вони втратили популярність через надмірне використання у минулих роках.

3. Безкінечна стрічка

Тренд на безкінечну стрічку 2019 року трансформується. Тепер замість суцільної стрічки популярними стають комбінації з кількох дописів, що разом створюють колаж. 

А ось повністю суцільне полотно вже давно є антитрендом.

4. Мінімалізм з акцентом на деталі

Мінімалізм є одним із трендів, але тепер фокус переноситься на матеріали та деталі продукту. Головне завдання — виділити основне і прибрати всі зайві елементи, що збирають на собі більше поглядів, ніж фото.

Але треба тримати баланс, щоб не втратити унікальність.

А мінімалізм, де ми просто зменшували всі об’єкти або додавали елементи без сенсу, — це вже антитренд. 

5. Піксельний стиль

Піксельна естетика — новий-старий тренд, який виграє завдяки функціональності. Тому можете створювати патерни, іконки, ілюстрації, плашки, ефекти. І, до слова, не тільки з квадратом, спробуйте й інші фігури. Бо це все зараз на часі. 

6. Шрифтові композиції

Експерименти з багатьма шрифтовими парами будуть на піку популярності. Але тут треба думати про те, чи справді це буде актуально для фірмового стилю бренду та чи є ресурси використовувати цю фішку на постійній основі.

P.S. Так, тут знову про антидизайн, де поєднується більш ніж 2 шрифти. 

7. Ілюстрації від руки

Хоч ідеальні стокові фото вже втратили свою актуальність, намальовані від руки є трендом 2025 року. Вони можуть бути недосконалі, з фактурами або без, але справді унікальні малюнки, де передається характер та вайб бренду. 

8. Колажі

Трендом будуть колажі зі спрощеними або навпаки складними фактурами. Проте обережно — не робіть колаж основною фішкою дизайну, бо зараз багато брендів використовують його і можна втратити унікальність.

Така класична інтерпретація колажів завжди буде в моді. Але не забувайте тоді робити один акцент у композиції, як на прикладах вище.

9. Антидизайн

Сьогодні ми вже 2 рази згадували про нього, але він точно є трендом 2025 року. 

Антидизайн — це сміливе порушення правил. Але використовуйте його тільки тоді, коли справді знаєте, як ці правила працюють.

  1. нечитабельний текст;
  2. градієнт між світлим та яскравим кольором;
  3. спотворення пропорцій іконок.
10. Наліпки

Наліпки, що імітують реальні об’єкти, ще залишаються популярними, але важливо не перейти межу. Цей тренд був дуже популярним в останні роки, тому зараз потрібно використовувати його обережно. 

Висновок

Тренди — це більше, ніж мода, бо їхнє головне завдання — давати результат. І це стосується як графічного, так і SMM-дизайну. 

Тому не усі тренди підходять кожному бренду. Тут потрібно як враховувати нішу і цінності, так розвивати своє навчене око. Бо лише так можна навчитись розуміти, коли і як правильно застосовувати тренд, щоб зробити його частиною фірмового стилю, а не навпаки.

Адже тренд має працювати не тільки як тимчасова механіка, а як інструмент, що приносить реальні результати й допомагає бренду виділятись та запам’ятовуватись серед інших. 

Розкажіть друзям про новину