Мережа кінотеатрів випустила відро для попкорну, що оживляє гладіаторський бій у Колізеї
04 Лис 2024, 11:43

Мережа кінотеатрів випустила відро для попкорну, що оживляє гладіаторський бій у Колізеї

Шанувальники фільму «Гладіатор» будуть у захваті від нового колекційного предмета, який вже викликає ажіотаж.

Напередодні виходу другої частини культового фільму Рідлі Скотта на екрани мережа кінотеатрів Cinemark представила нове відро для попкорну, що поєднує в собі інновації та ностальгію.

Відро у формі Колізею є більше, ніж просто аксесуаром для попкорну: воно дозволяє глядачам насолоджуватися захоплюючим досвідом завдяки вбудованому QR-коду. Доївши попкорн, можна відсканувати код, щоб розпочати справжню віртуальну битву на арені.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Саме цей дотик до доповненої реальності робить цей об’єкт обов’язковим для колекціонерів кінореліквій. У той час, коли продукти, створені за мотивами фільмів, стають все більш креативними, це відерце для попкорну вже зарекомендувало себе як майбутній культовий предмет. Деякі користувачі інтернету називають його «найкращим відерцем для попкорну в історії», тоді як інші вже уявляють, як його ціна злетить до небес на сайтах перепродажу.

Відро для попкорну «Гладіатор 2» буде доступне лімітованим тиражем і лише в американських кінотеатрах.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео