Креатив для запуску продуктових лінійок від брендів та ресторанів вже давно виходить поза рамки лише продуктових зйомок. Звісно ж, спробувати «передати» смачнющий запах через екран, показати цю хрумкість нового продукту, аби викликати апетит у глядача — це маст.
Але так само важливо креативникам вкласти емоційну складову в кампанію, аби викликати в аудиторії ще й асоціацію і лояльність до бренду. Саме так зробило агентство idealers в новій кампанії KFC.
В кінці жовтня відбувся запуск Української лінійки від мережі ресторанів KFC. Її особливість була в додаванні інгредієнтів, які притаманні саме українській кухні: цибуля, бекон та часниковий соус.
«Напочатку року ми обрали для себе новий креативний «вектор» для рекламних кампаній KFC в Україні: ми транслюємо, що це не просто один з міжнародних брендів, що працюють в Україні, але той бізнес, який все більше й більше українізується. Він переймає на себе український характер в усіх комунікаціях, усі міжнародні кампанії транслюються лише після адаптації саме для наших реалій, бренд додає смакові акценти з української кухні, — коментує креативний директор idealers Олег Свищ. — Тож цього разу ми знов створили продуктову рекламну кампанію, але з іміджевою складовою. Для нас було важливо не просто написати бриф для акторів і відзняти як вони грають на камеру. Навпаки, ми вперше залучили UGC-креаторів, аби показати справжні емоції українців під час смакування нової лінійки KFC. Саме ці моменти з їхнього контенту ми й додали до проморолика».
Як класична рекламна кампанія 360, вона охопила всі основні формати проявів: від телебачення до зовнішньої реклами та диджитал-просування.