З чого починають розмову українці з іноземцями: дослідження
01 Лис 2024, 16:06

З чого починають розмову українці з іноземцями: дослідження

Серед тем, що найчастіше звучать у смолтоках європейців, — зростання цін/інфляція (34%), погода (31%), сім’я та діти, спільні події (29%), політика (26%), друзі та знайомі, спільні події (24%). Але як відрізняються уподобання в різних країнах? І які теми найкраще підходять для встановлення контакту з незнайомцями? Про це розповідає дослідження, проведене компанією Gradus Research серед мешканців Великої Британії, Іспанії, Італії, Нідерландів, Німеччини, Польщі, Румунії, Франції та України.

«Так» — погоді та спорту, «ні» — політиці та релігії: чи працює ця формула?

Мешканці Великої Британії мають певні вподобання щодо тем для розмов: вони охоче долучаються до дискусій про спортивні заходи чи змагання. 36% респондентів вказали цю тему як таку, що найчастіше виникає у смолтоках. Майже такою ж популярністю у Великобританії користуються теми сім’ї та дітей, а також спільних заходів (35%). Теми зростання цін/інфляції та погоди також звучать досить часто (31% і 30% відповідно).

Натомість інфляцію та зростання цін найчастіше обговорюють у розмовах з німцями (40%), українцями (36%) та поляками (31%).

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Українці також є єдиною групою респондентів, для якої політика є однією з найпопулярніших тем: 32% опитаних зачіпали політичні теми у своїх розмовах. Жителі Іспанії (29%) та Німеччини (28%) також схильні досить часто обговорювати політику. Натомість інші країни приділяють цій темі значно менше уваги: Великобританія — лише 8%, Франція — 10%, Румунія — 14%, Польща — 17%, Нідерланди — 20%, Італія — 21%.

Якщо ви опинитеся у невимушеній розмові з італійцем, швидше за все, ви будете говорити про подорожі. Загалом 39% респондентів з Італії зазначили, що це їхня основна тема для смолтоків. Розмовляючи з жителями Нідерландів, важко уникнути обговорення погоди: 41% нідерландських респондентів згадують про погодні умови у своїх коротких розмовах.

Серед європейців популярними темами для розмов є також кар’єра (робота, місце роботи) (19%) та фільми/серіали (19%).

У Німеччині, Польщі та Франції частіше за інших обговорюють моду (23%, 20% та 17% відповідно). Українці, натомість, рідко обирають цю тему для розмови (4%).

Релігія, політика та психічне здоров’я — не найкращі стартери для розмови

Незалежно від країни, це не дуже гарна ідея починати розмову з теми, пов’язаної з релігією та ідеологією (45%). Також краще не торкатися теми політики (40%).

Майже чверть респондентів також уникають розмов про психічне здоров’я (23%) та питання здоров’я загалом (20%).

Отже, що найкраще працює у смолтоках з європейцями?

Коли йдеться про встановлення контакту з незнайомцем, найбезпечніша тема — погода — найчастіше використовується британцями (42%), нідерландцями (41%) та німцями (31%). Італійці залишаються вірними темі подорожей (39%), яку також часто обговорюють поляки (37%) і французи (36%) при зустрічі з незнайомцями. Іспанці з цією метою воліють обговорювати фільми/серіали (31%), українці схильні говорити про гумор і меми (28%), а румуни — про друзів і знайомих (30%).

Із повним звітом дослідження можна ознайомитися на сайті Gradus Research за посиланням.

Дослідження проведене дослідницькою компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети в мобільному застосунку/на онлайн-платформі Gradus. Період проведення опитування: 24-27 вересня 2024 року. Цільова група опитування: 1862 респондентів віком 18-60 років (Велика Британія — 107; Іспанія — 108; Італія — 106; Нідерланди — 106; Німеччина — 105; Польща — 108; Румунія — 111; Франція — 111; Україна — 1 000 осіб).

Розкажіть друзям про новину