Диджитал-кампанію луцького кафе суспільного впливу misto.cafe відзначили міжнародною премією у сфері дизайну Red Dot Award 2024.
Логотип, айдентику, дизайн соцмереж і сайт для проєкту соціального підприємництва створила українська компанія ideil. Команда отримала нагороду в категорії Brands & Communication Design (підкатегорія Advertising).
У лого misto.cafe поєдналися і усмішка людей, які приходять в кафе на події, і смачна гаряча страва, яку щойно поставили на стіл, і чашечка ароматної кави. Уся айдентика виросла з форм Луцька — з них і згенерували патерни для упаковок, презентацій, соцмереж, комунікації.
Завдяки диджитал-кампанії за 71 день краудфандингу вдалося залучити 100 співзасновників, які зробили свої благодійні внески по 80 000 гривень. Заклад відкрили у Луцьку на початку вересня 2024, а його унікальність полягає в тому, що 80% чистого прибутку кафе конвертуються у гранти для проєктів із розвитку міста.