Domino’s використав абетку Морзе у новій кампанії
25 Жов 2024, 12:06

Domino’s використав абетку Морзе у новій кампанії

Domino’s France зійшов з розуму, випустивши кампанію з використанням абетки Морзе на честь своєї акції «Crazy Days».

Все почалося з публікації 17 жовтня, яка оголосила про припинення улюбленої акції споживачів. Однак пізніше бренд ще більше збентежив шанувальників, випустивши ролик з двома працівниками Domino’s, які говорять якісь нісенітниці.

Як виявилося, нісенітниці насправді є абеткою Морзе, а в розмові приховано повідомлення, яке дає клієнтам можливість розблокувати спеціальну пропозицію. Мова клацань була перетворена на склади, ТІ-ТАА-ТІ, як говорили актори. Бренд публікуватиме підказки у своїх соціальних мережах і запрошуватиме підписників надіслати те, що вони розшифрували.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину