Український маркетплейс з продажу авто запустив власний мерч-шоп
25 Жов 2024, 10:43

Український маркетплейс з продажу авто запустив власний мерч-шоп

Український маркетплейс AUTO.RIA запустив онлайн-магазин власної брендової продукції. Прибуток від проданих речей команда відправлятиме на фандрейзинговий проєкт «Авто для ЗСУ».

В онлайн-магазині можна придбати речі на автомобільну тематику із брендуванням AUTO.RIA. Наразі доступно десять позицій, серед яких: худі, кепки, пледи, футболки, термочашки та інше. Ціни стартують від 500 грн.

Ознайомитись із асортиментом, деталями щодо умов замовлення та доставки можна за посиланням.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Близько року тому у TikTok розпочався тренд, де українці-автолюбителі розмірковують про мерч від AUTO.RIA. Час від часу ми проводили розіграші із мерчем, але розуміли, що аудиторії цього мало. Тож нарешті із нагоди Дня автомобіліста ми представили власний онлайн-магазин AUTO.RIA мерч-шоп, де автолюбитель може обрати будь-що із наявного. Але найголовніше те, що кожна покупка — це донат на проєкт «Авто для ЗСУ». Більше покупок — більше закритих зборів», — коментує Сергій Молдаховський, маркетинг-директор та член правління RIA.com.

Згодом асортимент у мерч-шопі AUTO.RIA буде зростати.

Розкажіть друзям про новину