McDonald’s і агентство Leo Burnett UK відзначили запуск нових мініхешбраунів, висвітлюючи «сімейну історію» улюбленого продукту для сніданку в рамках нової інтегрованої кампанії «Descended from Greatness».
Кампанія грайливо підкреслює родовід і походження мініхешбраунів McDonald’s. Зовнішня реклама використовує візуальні елементи генеалогії — родовідні дерева, сімейні портрети та статуї предків.
Доторкнувшись до культурного захоплення родоводом і генеалогією в соціальних мережах, Leo Burnett UK запустив «Mini Hash Brown Ancestry Service» у TikTok, який простежує походження та генеалогію мініхешбраунів всюди.
Активація на чолі з експерткою з питань походження мініхешбраунів McDonald’s Петті Фрай допомагає користувачам відстежити своїх предків хешбрауна.
@mcdonaldsuk the Mini Hash Brown ancestry service I never knew existed but always dreamed of #DescendedFromGreatness ♬ original sound – McDonald’s UK
У платних соціальних мережах живі анімації генеалогічного дерева хешбрауна демонструють новий мініхешбраун у розмірі, який є нащадком оригінальної страви.