Нью-йоркська агломерація має один із найнижчих показників реєстрації донорів органів у країні, залишаючи рішення про донорство на розсуд членів сім’ї для переважної більшості донорів. При надходженні в лікарню лише близько 20% є зареєстрованими донорами.
Зважаючи на цю статистику, нью-йоркців просять відкрити свій розум і серце для донорства органів у новій потужній рекламній кампанії від LiveOnNY, федеральної організації із закупівлі органів, призначеної для Нью-йоркської агломерації.
Друкована кампанія почне з’являтися цього тижня і триватиме протягом наступних трьох місяців у всіх транспортних службах Нью-Йорка.
У рекламі використали культовий логотип «I Love NY», але без важливої деталі — червоного серця, а нижче написано: «Нью-Йорку потрібні донори органів».
Інша реклама сміливо закликає потенційних донорів «Вийти героєм», а нижче зазначена інформація про те, що одна людина може врятувати до восьми життів, ставши донором органів.
Кампанія має на меті дати нью-йоркцям краще розуміння того, який вплив вони та їхні близькі можуть мати, пожертвувавши свої органи.