Цьогоріч 55-й сезон Ukrainian Fashion Week вперше з початку повномасштабної війни відбувся в Києві. Ювелірний дім SOVA підтримав повернення UFW SS25 додому та став офіційним партнером заходу.
SOVA — це український бренд-трендсеттер, який створює унікальний продукт, транслює тренди, що переходять в цінність. Також SOVA є соціально-відповідальним бізнесом, який доносить важливі меседжі широкій аудиторії. На ювелірному ринку України бренд помітно вирізняється завдяки своїм колабораціями з українськими дизайнерами, відомими блогерами та благодійними фондами.
У рамках UFW ювелірний дім SOVA презентував GlamBOT зону, де всі гості могли зняти на динамічне уповільнене відео свій образ, так само як світові зірки на червоних доріжках.
Зона SOVA стала справжнім хедлайнером в галереї Мистецького Арсеналу. За два дні події в Арсеналі гості зробили більше 600 відео на GlamBOT зоні від SOVA та більше 200 разів згадали бренд в соціальних мережах.
Загалом понад 200 інфлюенсерів відвідали GlamBOT зону від SOVA впродовж двох днів події. Відео встигли зняти Євген Клопотенко, Ілона Гвоздьова, Людмила Луцук, Тіна Сізонова, Марина Мангул, Ольга Галушка, Єрмолаєва Юлія, Тетяна Карікова, Таня Дуду, Аміна Ктефан, Антон Тимошенко, Амадор Лопес та інші гості.
Для інформаційної підтримки напередодні події 50 інфлюенсерів отримали персональні запрошення відвідати зону. Вони були оздоблені червоним оксамитом, як натяк про те, чим цьогоріч дивуватиме ювелірний дім SOVA на UFW. Адже на створення ефектної ексклюзивної GlamBOT зони знадобилося понад 140 метрів яскравої оксамитової тканини.
Загальне охоплення партнерства SOVA x UFW досягло близько 4 мільйонів, тож цей кейс демонструє, як неочікувані та комплексні прояви у такому форматі можуть забезпечити потужний результат. Ювелірний дім SOVA не просто підтримав повернення UFW до Києва, а створив окремий інфопривід, який запам’ятають як одну з найпомітніших подій сезону.