Український бренд одягу та «Житомирські шкарпетки» заколабилися для спільної колекції
17 Жов 2024, 14:47

Український бренд одягу та «Житомирські шкарпетки» заколабилися для спільної колекції

Український бренд одягу Rikky Hype заколабився з «Житомирськими шкарпетками».

У рамках колаборації бренди створили спеціальні моделі базових шкарпеток, які «можна носити з улюбленими в’єтнамками, купити на подарунок коханій чи коханому, вдягати одразу декілька пар поверх улюблених панчох або залишити у якості сімейної реліквії для наступних поколінь».

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Rikky Hype / Український бренд 🇺🇦 (@rikkyhype)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Вартість шкарпеток — від 120 грн до 140 грн, також доступний бокс, що складається з двох та трьох пар шкарпеток, який коштує 260 грн та 330 грн відповідно. 

Розкажіть друзям про новину