Український бренд жіночої білизни U-R-SO об’єднався з художницею Іриною Максимовою та фондом підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family Ukraine, щоб нагадати про важливість планового обстеження грудей.
У рамках проєкту Ірина Максимова намалювала груди блогерки Сабіни Мусіної, засновниці ГО «Агенти крові» Лени Балбек, маркетологині проєкту Saint Javelin Юлії Тимошенко, культурної блогерки Софії Безверхої, хореографки Марії Скорченко, ведучої YouTube-шоу «ЕБАУТ» Катерини Мотрич, волонтерки Дарії Червоної, головної редакторки видання «Віледж» Ірини Виговської та режисерки Анни Бурячкової.
Намальовані зображення перетворили на благодійні листівки, постери та шопери. Увесь прибуток від продажу речей спрямують до фонду Inspiration Family, які збирають 2,5 мільйони гривень на закупівлю препарату для жінок із метастатичним раком молочної залози.
Благодійний мерч можна придбати на сайті U-R-SO, у магазині бренду на Великій Житомирській, 27, а також у жіночому просторі «Стан» та у cалоні краси G. Bar.