Банан перетворили на абонемент до австралійських тренажерних залів
16 Жов 2024, 16:10

Банан перетворили на абонемент до австралійських тренажерних залів

Виробник бананів Australian Bananas запустив кампанію «Banana Gym Pass», яка дає австралійцям можливість використовувати банан для входу в один із сотень спортзалів по всій країні.

Щоб втілити цю ідею в життя в Національний день банана, 16 жовтня 2024 року, агенція Thinkerbell об’єдналась з рекламною компанією Val Morgan Outdoor, щоб запросити понад 350 спортзалів по всій країні до участі в ініціативі.

Австралійські відвідувачі тренажерних залів можуть знайти найближчий спортзал-учасник на спеціальному сайті і пред’явити банан в якості абонемента лише на один день, 16 жовтня, щоб отримати доступ до безкоштовних тренувань по всій країні.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Banana Gym Pass» підтримується багатоканальною національною кампанією, що включає зовнішню рекламу, ритейл в спортзалах, YouTube, радіо та власні соціальні мережі.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel