«Як зробити комунікацію для аграріїв, але не зробити її нудною та очевидною?» — подумала команда бренд-маркетингової агенції Grape, коли Corteva повернулася вчетверте із запитом на комунікаційну кампанію.
Та цього разу вже не художньо-маніфестну, а продуктову — про щоразу врожайне насіння Pioneer. Адже цьогорічна економічна нестабільність змусила українських аграріїв хитатися у бік інших агропартнерів та постачальників, а хотілося нагадати обирати стабільних.
І рішення знайшлося: посміятися над тим, що турбує і часом вселяє страх.
Щоб бути впевненими, що цільові серйозні й практичні аграрії правильно зрозуміють рекламні меседжі, команда ретельно відміряла та зважила рівень гумору й серйозності задуму та сформувала комунікаційну платформу «Corteva. Зважений вибір».
Адже, коли людина приймає серйозне рішення, вона сумнівається. А коли вже сумнівається, то треба добряче все обмізкувати, зважити усі за і проти та купити дійсно дієве й врожайне. Так зʼявилася ідея роликів за участі українського аграрія, сповненого сумнівів, жабою польовою та маленькими олюдненими версіями думок аграрія — Сумнівом і Голосом Розуму.
«Сумнів схиляє аграрія до того, що якось та буде, купи вже що-небудь. А Голос Розуму закликає подумати двічі, проаналізувати всі доступні варіанти й обрати найоптимальніший й доведено ефективний — зробити зважений вибір!» — розповідає креативна лідерка Олена Тищук.