Хто б міг подумати, що звичайний торф спровокує справжню рок-революцію в садах і на городах?
Усім відомо, що торф — це корисний для рослин продукт. Але як про нього розказати аудиторії? Команда Brain Tank знайшла оригінальне рішення.
Яскраві ілюстрації легендарних музикантів у образі овочів, запальні слогани та нестандартний підхід до реклами — усе це об’єднано в єдину історію про переваги торф’яного комплексу. Кампанія охопила всі можливі канали комунікації: від соціальних мереж до зовнішньої реклами.
Джон Леммон, Елвіс Перцлі та Фредді Морквері — тепер не лише ікони світової музики, а й герої рекламної кампанії. Разом із Продюсером Росту (пакування торфу) вони розповідають про переваги торф’яного комплексу, перетворюючи процес вирощування рослин на справжній рок-концерт.
Чому саме музиканти? Усе просто: рослини, підживлені торфом, відчувають себе справжніми зірками й готові співати гімни вдячності.