Джон Леммон, Елвіс Перцлі та Фредді Морквері: рослини влаштували рок-концерт у рекламі добрив
16 Жов 2024, 10:54

Джон Леммон, Елвіс Перцлі та Фредді Морквері: рослини влаштували рок-концерт у рекламі добрив

Хто б міг подумати, що звичайний торф спровокує справжню рок-революцію в садах і на городах? 

Усім відомо, що торф — це корисний для рослин продукт. Але як про нього розказати аудиторії? Команда Brain Tank знайшла оригінальне рішення.

Яскраві ілюстрації легендарних музикантів у образі овочів, запальні слогани та нестандартний підхід до реклами — усе це об’єднано в єдину історію про переваги торф’яного комплексу. Кампанія охопила всі можливі канали комунікації: від соціальних мереж до зовнішньої реклами.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Джон Леммон, Елвіс Перцлі та Фредді Морквері — тепер не лише ікони світової музики, а й герої рекламної кампанії. Разом із Продюсером Росту (пакування торфу) вони розповідають про переваги торф’яного комплексу, перетворюючи процес вирощування рослин на справжній рок-концерт.

Чому саме музиканти? Усе просто: рослини, підживлені торфом, відчувають себе справжніми зірками й готові співати гімни вдячності.

Розкажіть друзям про новину