Конкурс PR-кейсів 2024: онлайн-голосування розпочато
17 Жов 2024, 18:13
PR

Конкурс PR-кейсів 2024: онлайн-голосування розпочато

Оргкомітет Конкурсу PR-кейсів оголошує про початок голосування за найкращі проєкти в Конкурсі PR-кейсів.

У рамках конкурсу PR-кейсів MMR хоче продемонструвати, як за умов постійної загрози та невизначеності український бізнес управляє репутацією, формує імідж бренду та країни і підтримує зв’язок зі споживачем.

Голосувати за номінантів у кожній номінації можна 1 раз на добу з однієї IP-адреси. Голосування триватиме до 27 жовтня 23:59, а переможці стануть відомі згодом на сторінках MMR.ua.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Переможці стануть відомі 30 жовтня та будуть нагороджені під час PR марафону.

Наголошуємо на тому, що після закриття голосування відбудеться модерація голосів — оргкомітет перевірить усі проєкти на накрутку. Зазначаємо, що у разі виявлення підозрілої активності фінальна кількість голосів за певні кейси може відрізнятися від цифри, що буде зафіксована станом на кінець читацького голосування.

Разом із читацькою спільнотою MMR свою роботу розпочинає і експертне журі. Оцінювання буде відбуватися за такими критеріями:

  • актуальність проєкту;
  • результат проєкту;
  • рівень реалізації та/чи креативності.

Переможців буде визначено за сумою балів онлайн-голосування та оцінок експертного журі.

Запрошуємо нашу читацьку спільноту оцінити проєкти Конкурсу PR-кейсів.

Розкажіть друзям про новину